Jan 17, 2008

子曰 ...... ah liang say.....

记得K歌时我最喜欢秀秀我的咬字不清的特色.
阿亮的"子曰"是首选!
唱完后一定是掌声如雷! (至少我是这么认为啊!哈哈...)

"子曰"里头有一句歌词大意是...
--> "
搞不懂就問人 搞得懂就答人 沒有人懂 還可以問神"

问神真的可以知道吗?
我不是民俗专家学者, 也给不到你答案.
只知道信则有,不信则无.

嗯...
我不是鼓吹迷信哦.
这个周末会和同事们一起北上到马来西亚的金宝去问神.
回程会在云顶住宿一晚.
问神有没有结果我还不知道, 不过肯定的是, 他们一定会到赌馆玩几把吧! :o)

i will be out of town for this weekend for holiday! :p

i am heading to a town near Ipoh, malaysia, tomorrow night after work.
it's a guided event with my colleagues.
will stay a night at GENTING HIGHLAND RESORT on the return trip.
hope to catch some photo shots to share with you when i return.
meanwhile, have a great weekend!

No comments: